maanantai 2. joulukuuta 2013

Wedding planning + lipstick

Moikka kaikki murulukijat!

Niinkun varmaan kaikki jo eilisestä postauksesta huomasittenkin, me mentiin kullan kanssa kihloihin! Kun me Tomas-Alexanderin kanssa tavattiin ihan ekaa kertaa, niin tiesin jo sillon, että tuossa on se mies, kuka tulee näyttämään alttarilla mun rinnallani tosi hyvänäköiseltä. Tän ihmisen kanssa mä haluan tulla valokuvatuksi koko loppuelämäni. Mä oon myös aina haaveillut vaaleatukkaisista lapsista ja kauniista sukunimestä (mun oma sukunimi on vähän liian tavallinen) ja Tomppu on tässäkin täydellinen valinta! Kai se tosirakkaus sit on tätä <3

Tulette varmaan kuulemaan kyllästymiseen asti hääjuttuja mun blogissa, toivottavasti ei haittaa. En ole vielä ehtinyt kiireisen ja hektisen elämäni vuoksi miettiä kunnolla muuta kuin hääpaikan värimaailmaa ja hääpukua. Häiden teemaväriksi tulee valkoinen kera mustan. Hääpuvuksi taas haluan ehdottomasti semmosen ihanan prinsessaunelman, jossa on sweetheart-pääntie ja paljon volyymia helmassa. Varmaan joku mun lukuisista tv:stä tutuista Muodin Huipulle -suunnittelijaystävistä suunnittelee asun mulle. Esimerkiksi tämä Jordanin hääeleganssi vetoaa muhun tosi paljon, vaikka Jordan ei ookaan ihan mun suosikkijulkkis. Jordan yrittää ehkä vähän liikaa, kun taas itse oon aina tosi hillitty ja vaatimaton.

Lähde: KLIK


Mut se siitä hääaiheesta. Mulla on tänään ollut taas vähän hulinat päällä. Vietin lounashetkeä ystäväni T:n kanssa. Käytiin pitkästä aikaa sushilla. Ahh, voisin syödä sushia vaikka joka päivä. Tästäpä päästäänkin päivän ruokavinkkiin. Oon tehnyt näitä sipsejä usein iltanaposteltavaksi hyvän leffan äärelle. Viltin alle on ihana kääriytyä nautiskelemaan merileväsipsejä. Pelastus kyllä tämmöselle entiselle sipsiaddiktille :)

Jannica-Emilianan terveelliset merileväsipsit:

-Merileväarkkeja
-Himalajan ruususuolaa

Leikkaa merileväarkit pieniksi lastuiksi. Ripottele päälle ruususuolaa. Nauti sipsin korvikkeena!


Kävin tänään myös huollattamassa mun ripsien pidennykset. Edelliskerrasta alko olla jo kuutisen päivää, joten pari ripseä olivat jo ehtineet irrota. Mutta nyt on tääs räpsyt kunnossa :) Postipoika toi mulle tänään myös pienen yllätyspaketin Meikkilineltä <3 Paketista paljastui mm. uusi ihana huulipuna, josta olin tosi innoissani, koska oon nykyään tämmönen huulipunahullu! Ennen käytin pelkkiä kiiltoja, mut nyt oon innostunut käyttämään huulipunaa rohkeissakin väreissä. Tässä vielä sävy huulillani:



Ja tässä kuva Meikkilinen Moisture Lipstickin korallisesta sävystä puikossa:




Kiitos Meikkilinelle ihanasta paketista, esittelen muut uutuudet myöhemmin!




Nyt täytyy mennä, palataan myöhemmin taas asiaan, ihanaset! <3

-Jannica-Emiliana

5 kommenttia:

  1. Tiedätkö, onko noihin Meikkilinen tuotteisiin käytetty eläimiä? Mä ostan nykyisin oikeastaan vain vegaanisia meikkejä, vai oliko ne nyt luomuja. No, kuitenkin niitä avainlippumerkittyjä.

    Huulipunan väri on kyllä tosi kaunis ja jouluinen. Se näyttää varmaan hyvältä vielä muutaman punaviiniglögin jälkeenkin, hih!

    VastaaPoista
  2. Melena-Yasmine: Tiedustelin asiaa Meikkilineltä. Niiden tiedottaja kertoi, että tuotteisiin ei oo käytetty lainkaan eläimiä, paitsi voidemaisiin tuotteisiin vähän hylkeenpoikasen rasvaa. Ne pikkuhylkeet kuulemma uppoaa jos niille on päässy kertymään vähän ylimäärästä ja siksi sen rasvan kerääminen on erittäin eläinystävällistä. Mä suosin yleensä kanssa niitä joutsenmerkittyjä meikkejä ja muutenkin tykkään, että tuotteisiin ei oo kasvuvaiheessa käytetty mitään hormoneja tai torjuntaineita.

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, mun täytyy heti saada pikkuhyljemeikkejä! Hyljevauvat on niin ihania että haluan kantaa niitä ihollani. :)

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa hyvältä! Mä tykkään tosi paljon sun asenteesta meikkejä kohtaan, tai yleensäkin siitä, että ihmiset ovat valveutuneita lisäaineasioissa. Monet kuvittelevat, että joutsenkosmetiikan kanssa pitäisi jotenkin tinkiä käyttömukavuudesta, mutta käsittääkseni sellainen ei tämän sarjan tuotteiden suhteen ole ongelmana. "Seal pup fat" on myös sellainen ainesosa INCIssä, että sitä ei heti miellä eläinperäiseksi. Pitäisi opiskella näitä enemmän, mutta kun on koko ajan niin kiire töiden, opiskelujen, murun, mun rakkaustyttöjen ja pakonomaisen hotjoogaamisen kanssa, että aika vaan jotenkin menee. Pus!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Kannattaa ostaa, tuntee olevansa jotenkin myös lähempänä luontoa. Tämmösenä kaupunkilaistyttönä se on ihana tunne :)

    Melena-Yasmine: Mä luen kyllä noi INCIt aina tosi tarkkaan. Tuo seal pup fat on ainesosana vähän samankaltainen kun esimerkiks sililkonit, muttei tuki ihoa samalla tapaa, vaan pehmittää ihoa tehokkaasti. Ja on tosiaan cruelty free, joka on tärkee juttu mulle :) Toi hotjooga on muuten ihanaa, mutta yleensä oon joutunu lähtee pois siinä vaiheessa kun on ruvennut tulemaan hikeä.

    VastaaPoista