maanantai 9. joulukuuta 2013

Testissä: Siistuli kodinhoitokäsineet

Heippahei ja moikkamoi!

Pitkä viikonloppu on takana ja kotiuduttiin myöhään eilen illalla Tampereen reissulta turvallisesti ja ehjinä takaisin Helsinkiin. Oon ihan poikki vielä tänäänkin, sillä viikonloppu oli niin täynnä toimintaa, joten ajattelin tulla vain nopeasti esittelemään teille uusimman löytöni: Siistuli kodinhoitokäsineet:






Käsineet edestä

Lähde: KLIK

Mulla oli jo pidemmän aikaan ollut etsinnässä sopivat kodinhoidolliset asusteet, kunnes yllätyksekseni postipoika kiikutti nämä minun ovelleni viime viikolla: täydelliset, omenanvirheät kodinhoitokäsineet! Kerrassaan täydellinen lisäys accessorize-kokoelmaani! Polymeerimolekyylien väliin luoduista ristisidoksista valmistettu hanska vaikuttaa tosi laadukkaalta, väri on ihanan pirteä ja sopii mun garderoobini kanssa ihanasti yhteen. Tiedättekö sen tunteen, kun etsii jotain täydellistä juttua pitkään ja sitten vihdoin ihan sattumalta löytää sen... <3

 
Käsineet takaa

Lähde: KLIK

Ehdin testaamaan käsineitä tänään, kun tein pientä puunausoperaatiota meidän kylpyhuoneeseen. Siistuleilla sai tiukan otteen spongesta ja kuuraus sujui kuin leikki. Jopa Tomas innostui näistä käsineistä aika paljon, ehkä vähän oudonkin paljon, kun yleensä hän ei tykkää hoitaa kotia. Nyt Tomas innoissaan oli puhumassa jostain pesän tarkistuksesta. Ehkä sitä pikkuhiljaa rupea kiinnostamaan missä kunnossa meidän pikkupesä on <3 Värivaihtoehtoja näissä hansikkaissa on useita ja ne vaihtelevat sesongin mukaan. Näitä löytyy pienemmistä kodintarvikeliikkeestä ja kauppahalleista. Tällaista pakkausta siis kannattaa lähteä etsimään:




Vielä mun käyttövinkit Siistuli kodinhoitokäsineille:

1. Pehmeät kädet! Levitä käsiisi paksu kerros tuoksuvaa käsivoidetta (Esim jotain ihanaa The Body Shopin). Laita Siistulit tassuihin, hipsi kauneusunille ja aamulla kätösesi ovat persikan pehmetä!


2. Hurja jääpalakäsi! Jos haluat säikäyttää suosikkitytöt oikein kunnolla, täytä Siistuli vedellä ranteeseen asti, solmi naru tiukasti ympärille ja pakasta. Kun vesi on jäätynyt, irroita käsine ja sujauta boolimaljaan hurja jääpalakäsi ja odota milloin eka tyttö kiljahtaa! :)

3. Muuten vaan! Nämä käsineet ovat niin miellyttävän kädessä, että näitä käyttelee vaikka ihan vaan huvin vuoksi!

Yritän muuten saada Siistulilta muutaman parin teillekin arvottavaksi, hih!

-Jannica-Emiliana

P.s. Vielä ehtii laittaa kyssäreitä tulemaan edelliseen postaukseen!

2 kommenttia:

  1. Siis kuin upeet hanskat! Mä ainakin yllätän mun huipputytöt tolla jääpalaidealla, hihi! Saadaan sitten tirskahdella tälle idealle yhdessä kun nautitaan lasi kuohuvaa! <3 Terveisin: En-muista-mun-etunimeä-Ljuviaana (vanhemmat anto niin erikoisen nimen etten aina muista sitä ulkoa, hih!)

    VastaaPoista
  2. En-muista-mun-etunimeä-Ljuviaana: Sulla on varmasti upea nimi :) Kokeile ihmeessä jääpalatemppua, varmasti riittää muisteltavaa pitkäksi aikaa.

    VastaaPoista