sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Terveiset mun kullalta!

Moikkis ihanuudet!

Mun poikaystävä halusi tulla moikkaamaan mun blogini lukijoita ja samalla vähän esitellä itseään. Annetaanpa Tomas-Alexanderin kirjoittaa:

Moi Janzkun lukijat! Meikä tuli sanoo moi. Moi! Oon Jannica-Emilianan poikaystävä Tomppu, 26-vuotias helsinkiläinen salibandykingi, hehe. Oon töissä mun isän firmassa sales managerina. Työssäni mä johdan myyntibusinesta ja meillä on kasassa tosi energinen sekä dynaaminen posse. Oon aikasemmin tehnyt firmassa myös muunlaisia töitä, mutta sain ylennyksen myyntibossiks, kun sain noudettua maisterin paperit yliopistolta kansainvälisestä liikentoiminnasta. Eniten mun työssäni tykkään tietysti ajaa mun työsuhdeurheiluautolla. Kuskaan mun kärryllä myös Janzkua sen kaikenmaailman showroomeille ja muihin kissanristiäisin aika usein. Tämmönen kärry meillä on.




Lähde: KLIK


Vapaa-ajalla tulee pelattua bandya poikien kanssa. Meidän joukkue pelaa kakkosdivarissa ja ollaan tehty iha hitosti töitä meidän joukkueen eteen. Luonnollisesti oon myös meidän bandyjoukkueen liideri, koska mulla on jo työn puolesta siihen aika kovaa näyttöä. Salibandyn ohella käyn kuntosalilla melkein päivittäin. Tää onki meillä Jannica-Emilianan kanssa yhdistävä tekijä: tykätään molemmat pitää kroppa timmissä ja syödään aina mahdollisimman puhdasta ruokaa, kuten erilaisia proteiinilisiä ja lisäravinteita.





Lähde: KLIK


Teitä varmaa kiinnostaa tietää millane tyttöystävä Janzku on? Se on kyllä oikee kodin hengetär ja pitää meidän huushollin aina tosi hyvässä kuosissa. Me tehdäänkin yleensä niin, että mä vippaan rahaa ja J-E tekee kodin hankinnat. Mä pääsen tosi helpolla ja onhan tolla emännällä muutenkin parempi maku kun meikällä, hehe. Mun kontolle jää lähinnä elektroniikan ostaminen. Janzku vaan valitsee minkä muotosen ja värisen television se haluaa ja mä hoidan sitten ne miesten hommat eli tekniikan. Jannica-Emiliana on myös tosi temperamenttine tyyppi ja jos se jotain haluaa, niin se myös sen ottaa. Esimerkiksi mun opiskeluaikana olisin halunnu lähtee vaihtoon Brysseliin, mut Jannica-Emiliana ei antannu mun lähtee. Niin ja Jannica-Emiliana on myös mm. valinnut mun auton värin. Myös te lukijat ootte sille tosi tärkeitä ja se aina puhuu siitä, kuinka ihanasti te aina hehkutatte sen elämää ja kadehditte meidän sisustusta.

Ai niin, tähän loppuun vielä haluaisin kysyy Jannica-Emilialta yhtä juttua.  Lähdit juuri tyttöjen kanssa frappucinoille, mutta kun luet tän, niin mulla ois sulle yksi pyyntö. Ajattelin esittää sen tätä kautta, koska tiedän miten paljon sulle merkkaa se, että kaikki näkee kuinka onnellinen sä olet:

TULISITKO MUN VAIMOKSI, KULTA? Lupaan ostaa sulle maailman kauniimman sormuksen, mun oma prinsessani!
Linkki: KLIK

Terveisin, Tomas-Alexander

EDIT: Pakko oli vastata täältä kahvihetken ääreltä: JOO, KULTA, TOTTAKAI TULEN! Millon mennään sormuskauppaan? -Jannica-Emiliana.

10 kommenttia:

  1. EIKÄÄ!! ♡♥♡ Mä oon niiin onnelline teidän puolesta!! ♥♡♥ -Candée

    VastaaPoista
  2. Voi apua Janzku, en kestä, oon niin kateellinen sun elämästä! Mut siis onnee!!!!!

    VastaaPoista
  3. Aaawwwwwwwww! Ihanaaa!!! Hirmu paljon onnea teille, ootte ihana rakkauspari! <3

    T:Mimmu joka on myös kateellinen sun täydellisestä elämästä

    VastaaPoista
  4. Ihanaa muruset, paljon onnea teille! <3 Kuplajuomat kehiin! Toi kuvan sormus on ihan ku se jonka Paris Hilton sai! Sairaan magee!!! Toi Vintage Sport maasturi on sekin törkeen ihana, mäkin haluun!

    t: Senja-Aleksandriina

    VastaaPoista
  5. Candéei: IIK! Kiitti muru<3

    Anonyymi: Kiitos!!! Mäkään en kestä, kuinka onnellinen oon!

    Mimmu: Kiitti, ihanaa kun elätte tätä mun onnea ja kadehditte!

    Senja-Aleksandriina: Kutsu meidän kihlajaisjuhliin tulee sullekin pian. Susta on tullu mulle niin läheinen, että haluan, että osallistut meidän tärkeään päivään! <3

    VastaaPoista
  6. Tuleex sulla mitää arvontaa että mä voisin lingittää sen omaan blogiin että saisin sun kaikki lukijat myös sinne? sielä on sulle myös yks ihqu blog-palkinto http//:www.eivoisvahempaakiinnostaa.net puspus oot ihqu!!111 t.uus vakkarilukija Hani, oon lugenu sun kaikki bostaukset alusta alkaen.

    VastaaPoista
  7. Iik, tuli ihan kyynel silmäkulmaan (tai johonkin mun 15 mm pitkien ripsienpidennysten sekaan)! Näin lukijana sitä pääsee seuraamaan toisen elämää kuitenkin aika läheltä ja mä ihan liikutuin, kun arvaan miten onnellinen sä olet! Olen just nyt Kämpin baarissa maanantai-illan skumpalla (joskus pitää viettää vähän laatuaikaa poikkiksen kanssa) ja nostan sulle ja sun ihanalle T:lle maljan! <3

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Joo, arvontaa tulee jossai vaiheessa kyllä. Yhteistyökuviot pyörii vauhdilla tälläkin hetkellä. Kiitti blog-palkinnosta, se oli ihana <3

    Melena-Yasmine: Ihana kuulla, että ootte nostanu meille maljan. Sä oot kanssa jotenkin tosi tärkee mulle nyt, kun oot tänne muutaman kerran kommentoinu, että säkin voit odottaa kutsua meidän kihlajaisiin, hih <3

    VastaaPoista
  9. Siis mitä enemmän luen, niin tuntuu että oltas tunnettu aina! Vaikken oo yhtäkä kuvaa ees nähny et kuka siellä kirjottaa ni oot kyllä rakkauspakkaus koko nainen<3 ONNEA NIIN PALJON OON NIIN KADE!

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Oi, oot ihana ja piristit mun päivää! Ja kiitos onnitteluista!

    VastaaPoista