lauantai 18. tammikuuta 2014

Wedding stuff + Rakkausostoshaaste 2014 day 4 & 5

Moikka kaikille!

Osa varmaan muistaakin, että Tomppu kosi minua todella romanttisesti täällä mun blogin puolella viime vuoden lopulla ja menimme sen myötä kihloihin joulukuun ensimmäisenä päivänä. Mä en ole hääsuunnitelmiani ihan hirveästi vielä blogin puolella avannut, mutta pikkuhiljaa ajattelin ripotella ajatuksiani myös teidän nähtäväksenne. Hääpäivää en ole vielä päättänyt, mutta ajattelin kesää 2015, jotta ehdin suunnitella rauhassa ja tietysti treenata hääpukua varten riittävästi, hih. Mua on lähestytty jo muutamalta taholta hääyhteistyön merkeissä, mutten ole vielä tehnyt mitään isoja päätöksiä siitä, kenet/ketkä valitsen yhteistyöhön sponsoroimaan suurta päiväämme.

Yksi isoimmista jutuista häissä mulle on väriteeman valitseminen. Sanoin ekassa hääpostauksessa, että olen valinnut väriteemaksi valkoisen kera mustan, mutta olen muuttanut mieltäni sen jälkeen jo tosi monta kertaa, hih. Tällä hetkellä mua miellyttää valkoisen, vaalean kullan/shampanjan ja hempeän vaaleanpunaisen liitto: valkoisia kukkia, pöytäliinoja ja verhoja, vaalean kullan sävyisiä pöytäkoristeita ja lautasliinoja, vaaleanpunaisia ruusunlehtiä, karkkeja ja macaronseja <3 Tässä mun mielestä aivan ihania hääjuttuja, joita olen kerännyt hiljalleen Macbookini hääkansioon inspiraatiota antamaan:

Lähde: KLIK

Lähde: KLIK

Lähde: KLIK


Yksi ongelmallinen juttu mulle tässä suunnittelussa on ollut kaason ja morsiusneitojen valinta. Mä en millään osaa arvottaa mun parhaita tyttöjä siten, että yhden valitsisin kaasoksi ja toisille antaisin vain morsiusneidon roolit. Kaason rooli on vaan niin iso juttu, että haluaisin antaa mahdollisuuden sellaiselle tytölle, joka on valmis tekemään mun kanssa töitä pikkutunneille asti, jotta saan sellaiset häät kun haluan. Tosin uskon, että jokainen mun parhaista tytöistä olisi kyllä valmis kovaan työhön mun vuokseni, aivan kuten minä heidän vuoksensa <3 Pohdin myös, että ostan palkkioksi kullekin tytölle jäsenyyden kuntosalille ja se mahdollistaa myös sen, että voin tehdä pukujen suhteen vapaita valintoja kun tytöillä on kropat kunnossa. Ja tietysti, jotta saadaan mahdollisimman kauniita hääkuvia :)

Loppuun vielä tietysti todisteaineistoa Rakkausostoshaaste 2014 päivien 4 ja 5 ostoksista. Mä olin niin häätunnelmissa, että kävin ostamassa täydennystä vaate- ja kenkäkaappiini samoissa väreissä, joista haaveilen hääteemaani. Värithän olivat siis valkoinen, shampanja ja vaaleanpunainen. Torstaiselta shoppailureissulta kilautin kanssan kautta kotiin Niken juoksukengät, joiden avulla rasva palaa taatusti. Kengät ovat unelmanpehmeät jaloissa ja ilo myös silmälle tuon kauniin väriyhdistelmänsä ansiosta. Nyt liukkaalla talvella kirmailen näissä juoksumatolla ja kevään tullessa ulkoilutan näitä varmasti enemmän ulkoilmamaisemissa:

Lähde: KLIK

Perjantaina pistin tilaukseen Juicy Couturen ihanan pehmoisen velourasun, jossa kehtaa käpertyä sohvan nurkkaan viltin alle fiilistelemään ihania hääjuttuja. Mulla on tällä hetkellä hieman heikosti oloasuja, joten voi olla, että nappaan kokoelmiini vielä jonkinlaisen toisenkin oloasun piakkoin:


Lähde: KLIK

Kohtahan sitä täytyisi taas shoppailla tämän päivän haastetuote :) Ihanaa päivää kaikille!

-Jannica-Emiliana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti