keskiviikko 1. tammikuuta 2014

My year 2013: part I

Moikka!

Hyvää vuotta 2014 kaikille! Vuosi on nyt siis vaihtunut ja ajattelin tehdä pienen tiivistelmän siitä, mitä mun vuoteen 2013 kuuluikaan. Jaan tämän vuosikatsaukset nyt useampaan erään, jotta postaukset eivät kävisi liian raskaiksi luettaviksi. Aloitetaan alkuvuodesta:

Tammikuu

Tammikuu aloitti yhden mun elämäni upeimmista vuosista. Uuden vuoden lupauksena päätin tutustua yhteen uuteen julkisuuden henkilöön joka kuukausi. En viitsi hirvesti puhua mun ystävistäni täällä blogissa, mutta muutamaan urheilijaan, näyttelijään, muusikkoon ja muuhun julkisuustyyppiä edustavaan henkilöön olen vuoden aikana tutustunut lähemmin. En viitsi julkaista heistä kuvia sellaisenaan, joten muokkasin uudet ystäväni tunnistamattomiksi.



Helmikuu

Helmikuussa oltiin tyttöjen reissulla Tukholmassa. Tukholma on siitä ihana kaupunki, että vaikka oon käynyt siellä monta kertaa, niin se aina jaksaa yllättää trendikkyydellään! Meidän reissu piti sisällään shoppailua ja biletystä, ihania ravintoloita ja kahviloita ja kaikkea muuta upeaa. Söin varmaa elämäni isoimman jälkiruoka-annoksenkin täällä: kokonaisen juustokakkupalan! Meitä hostasi ystävämme, joka asuu Tukholmassa. Hauska yksityiskohta reissultamme oli, että jokaisella tytöllä (4kpl) oli ekalla shoppailureissullamme niin samankaltaiset asut yllään: neonväriset Niken tennarit (tennareilla on paras kävellä pitkiä matkoja), mustat reisimittaiset villakangastakit, wetlook-legginssit ja mustat satchel-tyyliset laukkukaunottaret; itse ulkoilutin tuolloin omaa mustaa Mulberryn Alexaani. Reissusta kotiutin LV:n kolmen kappaleen setin (GM, MM & PM) Neverfulleja, joista tuli vuoden ensimmäinen laukkuostos! Näistä kaikki paitsi tuo suurin eli GM ovat löytäneet jo uudet kodit. Tässä vielä pari kuvaa reissun päältä:

Lähde: KLIK

Lähde: KLIK


Maaliskuu

Maaliskuun kohokohta oli tietenkin mun 24-vuotissyntymäpäivät loppukuukaudesta! Synttäreilleni halusin persoonallisen teeman ja illan teemaksi valikoitukin Night in Tokyo ja pukukoodina toimi Glamour Kimono. Oli ihana huomata kuinka kaikki vieraat olivat niin ihanasti noudattaneet pukukoodia ja jopa miespuolisilla vierailla oli upeita pitkiä japanilaisia helmoja. Tässä mun japanilaishenkinen kimononi:

Lähde: KLIK


Syntymäpäivillä minulla oli tietenkin tarjoiluina sushia ja mun parhaat tytöt olivat tilanneet mulle teemaan sopivan japanilaishenkisen täytekakun kera sushikoristeiden! Vaikka kakku näytti siltä, että se olisi toisaalta sushia ja toisaalta täytekakkua, olivat ystäväni pitäneet mielessä fitness-elämäntyylini ja tilanneet kakun rahka-valkuaisvaahtotäytteellä ja kakkupohjatkin oli tehty terveellisestä leivontaproteiinista <3

Lähde: KLIK


Mitäs te teitte alkuvuodesta 2013? :) Jatketaan seuraavaksi kevään ja alkukesän tapahtumilla vähän myöhemmin!

-Jannica-Emiliana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti